آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

جدی؟؟؟؟؟؟؟

1392/10/8 18:11
441 بازدید
اشتراک گذاری

جدی رفتی تو ماه نهم زمینی شدنتماچ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

من و مامانی تو یه روز قشنگ زمستونی آماده ی دد رفتن!

 

من هی میگم بریم مامان گیر داده عکس بگیرییییییییییییم

 

 

 

سلام قلب تپنده ی زندگیه ما

 

امروز چند بار منو صدا زدی ماما !بغل قلباولش فکر کردم همین

 

 جوری میگی و بعد که تکرار شد کلی ذوق زده شدم ابله الهی

 

که من فدای صدای خوشگلت بشم مامانی

 

راستی جدیدا چهار دست و پا که میمونی یکم عقب عقب

 

میری پسرکم

 

دوست دارییییییییییییم هزار هزار تا

 

خدایا ممنونیم هزاران باااااااااااااار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

صبا
9 دی 92 22:03
آجی زهره فدات عسیسمممم مرسی از حضورت خانومی زهره مگه دستم به ارسام نرسه!! حسابی میچلونمش 9 ماهگیت مبارک آرسام جونیییی
مامان کیانمهر
10 دی 92 1:39
خیلی بزرگ شدی خاله.... بووووووس
مامان هستي
10 دی 92 16:45
سلام خاله 9 ماهگيت مبارك ايشالا 90 سالگي رو جشن بگيرين
مامان پارسا
12 دی 92 18:52
۹ماهگیت مبارک عزیزم.دیگه حسابی بزرگ شدی.میبوسمت عسل خاله
الناز مامان آوا
13 دی 92 10:34
سلام قربونت برم آرسام گلي 9 ماهگين مبارك عزيز دلم چقدر ماماني رو خوشحال كردي با ماما گفتنت چقدر ناناز شدي عزيزم ماشالله هزار ماشالله
مامان کیان
15 دی 92 3:37
9 ماهگیت مبارک خوشگل و باهوش خاله می بوسمت عزیز دلم
مامان ستايش
17 دی 92 20:40
عزيزم هميشه به گردش و شادي.. چقدر ناز شدي.. بوووووووووس
فرشته - مامان امیراشکان
19 دی 92 1:07
سلام زهره جون و آرسام جونی - خوبین ؟ قربونت بشم آرسام جون ماشالا چقده خوشگل تر از قبل شدی خاله خیلی وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم ماشالا که مامان میگی پسمل ما فعلاً مامان بابا نگفته ولی حسابی وروجک شده . دوستت دارم و خدا حفظت کنه آقای خوشتیپ
زهره مامان بارسین
29 دی 92 0:58
9 ماهگیت مبارک عسل خاله . زهره جون ببخشید دیر اومدم سرم یکم شلوغه . آرسام جون رو خیلی ببوس گلم
مامان الی
3 بهمن 92 17:03
عزیزم نه ماهگی مبارک همیشه شاد و سلامت باش و زیر سایه مامان و بابا ...
زهره مامان بارسین
12 بهمن 92 23:36
خاله دده خوش بگذره
مامان بانو
16 بهمن 92 0:43
سلام مامانى ما بعد از يه غيبت طولانى برگشتيم ... نه ماهگى گل پسرى مبارك هييييه الان كه اينجا عستم آقا آرسام نه ماه و نه روز و نه ساعت و خورده اى سن داره چه باحال ايشالا هميشه زير سايه پدر و مادر سلامت باشه بلاگ ما به روز شد با شش تا پست تپل مپل منتظر حضور پر مهرتون هستيم شاد شاد شاد شاد باشيد
یاسمین
2 خرداد 94 20:59
الهی چ نازه ماشالله