آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

یلداااااااااااااااااات مبارک

1392/10/3 18:38
383 بازدید
اشتراک گذاری

آرسام Arsam

سلام عشق مامان سال قبل یلدا توی دل مامانی جا خوش کرده بودی و امسال توی بغلم بودی تموم
 

زندگیه من!اولین یلدای زندگیه قشنگت رو با هم جشن گرفتیم و الهی که سالهای سال خوشحالیهات


رو ببینم و دلت شاد و لبت خندون باشه


حسابی داری بزرگ میشی و من دلم بیشتر برات میره و از طرفی دلتنگ کوچولو


موچولو یی هات تنگ میشه امسال دو روز فبل یلدا رفتیم پیش مادر جون اینا ایندفعه که

 

با خال جون حساااااااابی جیغ و جیغ بازی راه انداختین و خیلی بازی کردین هر دفعه

 

میدیدیش جیغ میکشی اونم جیغ میکشید و کلی با هم خوش میگذروندین شب چله خونه

 

مادر جون عکس گرفتیم و میوه هامون رو خوردیم و شب بعدش که شب یلدا بود طبق

 

رسم این  چند سال با بابایی رفتیم خونه بابابزرگ رمضانی که متاسفانه شما از اولش

 

ناراحت بودی تا آخر توی ماشین دایی که شروع کردی به بازی و خندیدن اینطور که

 

معلومه از جمعیت بالای پنج شش نفر خوشت نمیاد قند عسل من!

 

دوووووست داریم عشقم

خدایا شکررررررررر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیلوفر
3 دی 92 19:30
اولین یلدایت مبارک خوشکلم
مامان کیان
4 دی 92 2:45
اولین یلدات مبارک عزیز دلم.عکس آخریت بی نظیر بود خوشگل پسر
مامان رز
4 دی 92 9:33
ماشاالله گل پسرمون چقدر بزرگ شده مامانی اینقدر دیر به دیر عکست رو میزاره و ما رو دلتنگ میکنه که بزرگ شدنت رو احساس میکنیم عزیزم همه عکسات رو دیدم خیلی عسلی مخصوصا موقع تلویزیون تماشا کردن که دیگه نگو مقابل کیک هم خیلی ناز میخندی دوست دارم تند تند بیا بوووس
مامان فرزانه(مامان نازنین)
4 دی 92 10:59
عزیزم ممنونم که پیش ما هم اومدین . یلدای شما هم مبارک شرمنده که دیر سر زدم .
مامان رز
4 دی 92 14:23
عزیزم پست جدید گذاشتم تشریف بیاورید
راحله
7 دی 92 17:27
ای جاااانم ماشالله چقدر آقا شده عزیز دلمممممممممممم اولین یلدات مبارک آرسام خوشکل خاله
زهره مامان بارسین
12 دی 92 13:51
گل خاله اولین یلدات مبارک باشه