آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

ما اومدیم

1392/6/21 15:57
428 بازدید
اشتراک گذاری

آرسام Arsam

يه سلام گرم به پسر گل خودم الهي که خوبي و زندگي به کامت ميچرخه!مدتيه نتونستم بيام نت و وبلاگت هم بروز نکردم الان اومدم

جبران کنم يه ده روزي سرما خورده بودي و عيد فطر واسه ناهار که همگي خونه بابابزرگ رمضاني بوديم شما با کلي از فاميل آشنا

شدی عزيزم بعد از ظهرش من و پسري رفتيم کيسم خونه مادر جون طلا که دايي جون هم واسه کمک دروي برنج اومده بود اونجا و

حسابي چند روزي رو کيف کرديم هرچند بدون بابا جون زياد صفا نداشت اما کلا خوش گذشت

 

 


تو اون روزا سرما خوردگيت هم خوب شد و مامان با کمک دايي و مادر جون و خاله جون ازت

 

مراقبت کرديم و منم تونستم يه استراحت حسابي بکنم وقتي بر ميگشتيم رشت خاله جونم اومد تا

 

کمکمون که که بريم خريد لباس واسه عروسيه دختر خاله آرزو و پسمل طلاي من خوشتيپ کرد و

 

برابار اول رفت عروسي اونجا اصلا از صداي موزيک نترسيدي و اونقدر کنجکاو بودي که نه شير

 

ميخوردي و نه ميخوابيدي خلاصه پاتختي هم رفتيم و کلا خيلي خوب بود

 

تا اينکه نهم رفتيم با خالجون جگر گوشم رو واکسن زديم

 

يه دوروزي بيحال بودي و اصلا پات رو تکون نميدادي البته فقط همون پاي بوف شدت رو!

 

بعدشم خالجون رفت و من باز دست تنها شدم و بازم انگاري مچ دستم داره درد ميگيره

 

هرچند بابايي جوني تا جايي که بتونه کمکم ميکنه اما خب ديگه.......!

 

چند وقتیه برگشتن به پهلوی چپ رو یاد گرفتی و مثل فرفره تا چشم ازت بر میداریم بر میگردی

 

و بعدش خسته میشی و گریه میکنی

 

موقعی که گشنه باشی توی خواب هم بر میگردی خیلی بامزه است انگاری

 

میخوای بری یچیز بیاری بخوری ههههه

عصبانی هم بشی برمیگردی و حسابی شلوغ میکنی

 

عسییییییسم جدیدا رورویک سوارت میکنم و خیلی باحال میشی توش هنوز نمیتونی خوب بشینی و ولو

 

میشی سمت جلو و پا میزنی و حرکت میکنی قلبون اون پاهای خوشتلت بشم

 

پسر طلای من از دیروز بدجوری سرما خوردی و بردمت دکتر که مطبش خیلیییییییییی شلوغ بود کلی نی نی بودن که مریض

 

شده بودن ویروس جدید اومده و نونوگولوها رو مریض کرده با اینکه شما پسر خیلی خیلی آرومی

 

بودی اما مامانی اونقدر خسته شده بودم که گریه ام در اومد فعلا دارو میخوری و دعا میکنم زود

 

زود خوب بشی عسلم تازه جای واکسنت خوب شده بودااااااااااا!بقول باباجون تا میای یه چیزی یادبگیری

 

یا واکسن داری یا سرما خوردی گریههههههههههه!این مدت که با خالجون میرفتیم بیرون همه فکر میکردن تو پسر خالجونی

 

و میگفتن چقده شبیهه مامانشه یعنی خالجونت ههههههههههههه!

 

واسه آخر چهار ماهگیت یه کیک خوشمزه درست کرده بودم الهی که کیک عروسیت گل پسرم

 

 

 
 

بیست و دوم عروسیه پسر عمو کامران و باز یه مدت طولانی نیستیم خدا کنه بهمون خوش بگذره گل مامانی

 

دوست دااااااااااریم پسر خوشگله من

 

خدا جون ممنوووووووووونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عمه جون پری ناز
15 شهریور 92 1:14
ایشاله همیشه به شادی وگردش ارسام جونم البته همه باهم ودرکنارهم.عکساتم خیلی قشنگ بود معلومه حسابی خوش گذشته.بووووس
الناز مامان آوا
15 شهریور 92 10:51
قربونت برم 4 ماهگيت مبارك انشالله هر چه زودتر خوب خوب شي و هميشه بهت خوش بگذره معلومه اين روزا حسابي دل همه رو برديااااااااااااا به نظر منم خيلي شبيه خاله جونشه
مامان رز
17 شهریور 92 10:55
زهره جون سلام ببخشید یه مدتی نبودم شدیدا درگیر بیماری رز خانمی بودم الان پست هایی که گذاشتی رو خوندم خدا رو شکر که حسابی خوش گذشته مراقب جوجه کوچولوم باش هرچند که دیگه داره بزرگ میشه نازی گلم هوار تا بوس برای آرسامم یه سوال مگه شما بعد از واکسن پای آرسام جونو کمپرس سرد و گرم نکردید ؟؟؟؟؟؟
راحله
17 شهریور 92 12:06
آخیییییییی عسیسم بلا دوره انشالله همیشه به عروسی آخه خاله جووووووون که خیلی کوچولوئه چطور خیال کردن نی نیه خاله جوووونه؟ ولی خداییش شبیه هستاااااا
مامان بانو
18 شهریور 92 6:25
الهيييييييييى چهار ماهگيت مبارك... مامان جون بيشتر مواظب خودت و نى نى باش هميشه سلامت باشيد بوس بوس
زهره مامان بارسین
18 شهریور 92 19:14
ماشاا... به این گل پسر . ایشاا... زود زود سرما خوردگیت خوب شه
مامان ستايش
1 مهر 92 18:04
سلام گلم كجايي تو خاله دلم خيلي واست تنگيده بود. چه ناز و خوشگل شدي . زود زود به ما سر بزن. بوووووووووووووس
نازنین
30 مهر 92 19:03
سلام مامان نازوخوشگل وبلاگ پسرت عالیه عکسهای خوشگلی گرفتی عزیزم عکس دومی ازبالارومعرفی میکنی که کیاهستن عزیزازاین به بعدمیشه زیرعکسات افرادومعرفی کنی


مرسی عزیزم لطف داری
باشه تا جایی که میشه حتما