آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

سه ماهگیت مبارک نفسم

1392/5/13 20:22
699 بازدید
اشتراک گذاری

آرسام Arsam


 

یه سلام قشنگ به پسمل نانازم،niniweblog.com  بعد یه مدت طولانی که نبودیم

رفته بودیم مهمونیniniweblog.com خونه ی خاله معصی و عمه جونی و مادر

جون که ده روزی طول کشید وحسااااااااااایبی خوش گذشت هوا هم

خنک و بارونی بود کلی حال دادniniweblog.com


اما مامانی حواس پرت گوشی نبرده بودم تا عکس بندازیمniniweblog.com


واسه سه ماهگیتم نبودیم تا برات کیک درست کنم عزییزم الهی همیشه

تنت سالم باشه و لبت خندون نفس من! الانم مامانی حسابی مچش درد

میکنه و نمیتونه آشپزی کنه وگرنه کیک میپختم عزیزم.


راستی رفتیم دکتر و وزن سه ماهگیت شده هفت کیلو niniweblog.comو خانم دکتر

شاملی حسابی ازوضعیتت راضی بود خیلی خوشحالم.

دوستت داریییییییییم آرسام جونی!

 


خدای مهربوووووووووووونم ممنووووووووووووون!

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان امیرمحمد
14 مرداد 92 12:36
سه ماهگيت مبارك آرسام جونم،امیدوارم كه سفر بهت خوش گذشته باشه،انشاا... که دست مامانی هم زود خوب بشه،خداراشکر که وزنت خوب بوده عزیزم!


خیلی خیلی ممنوووووووووووونم خاله ی مهربون بووووووووووووووس گنده
دل آرام
14 مرداد 92 23:34
سلام توليد كننده اسباب بازي و عروسك هستم در صورت نياز در خدمتتان هستم
مامان رز
15 مرداد 92 5:46
ای خوردنی ترین کلوچه روی زمین سه ماهگیت مبارک همیشه به گردش و شادی بوس بوس
در مورد سوالها من هر روز تا جایی که وقت کنم به نی نی های خوشگل سر می زنم بعد تو وبشون اعلام می کنند که تولدشونه ما هم باخبر میشیم در مورد عکس های رز خانمی از هر چی که دم دستم باشه سایت فتوشاپ پینت ...... استفاده می کنم اگه راهنمایی خواستی در خدمتم


فدای محبتت بشم خاله جونی ممنون که جوابم رو دادی



مامان امیرارشا
15 مرداد 92 8:45
سلام مامانی من باز هم بهتون سر زدم با اینکه شما این کارو نمی کنید بخاطر اینکه من آرسام رو خیلی دوست دارم.
دو ماهگیت مبارک گل پسر. امیرارشا هم همسن شما بود 7کیلو بود. بوووووووس

ببخشید خاله جون یه مدت نبودیمبووووووووووس از لطفت منم امیر ارشا رو خیلی خیلی دوسش دارم
مامان بانو
15 مرداد 92 12:09
سه ماهگيت مبارك ارسام جونى
مامانى مارو يادت رفته هاااااااااا....
سرى بزن
بووووووووووووووس براى ارسام تپلى

این حرفا چیه عزیزم یه مدت مهمونی بودیم و کلا نت نمیومدم گلم بوووووووس
مامان فرزانه(مامان نازنین)
15 مرداد 92 12:13
عزیزم مسافرت خوش گذشته . همیشه به گردش و خوشی باشی خاله جونی . 3 ماهگیتم مبارک عزیز دلم .


مرسی خاله جونی بوس بوس
راحله
15 مرداد 92 12:55
سه ماهگیت مبارک ارسام خوشکله ماشالله به پسملی تپلی

ممنونننننننننننننننم خاله مهربون خودم
مامان و بابای ایلیا
16 مرداد 92 19:01
سه ماهگیت مبارک عزیزم ،ایشالا همیشه به سفر
مامان پارسا
17 مرداد 92 0:35
سه ماهگیت مبارک آرسام جونی.انشالله همیشه سالم و تندرست باشی.
به افتخار رشتیهااااااااااا!!!



مرسییییییییییییییییی عزیزم
زهره مامان بارسین
17 مرداد 92 2:17
عزیز خاله 3 ماهگیت مبارک همیشه در گردش باشی دست مامان گل درد نکنه که حسابی به شما رسید تا اینقدر خوب وزن بگیری مهزار ماشاا... عسلکم



ممنووووووووووووووونم خاله جون
مامان پارسا
17 مرداد 92 18:22
قوربونت برم من سه ماهگیت مبارک راستی خونه فامیل خوش گذشت؟


مرسی خاله جون خیلی خوب بود کلی خوش گذشت




الناز مامان آوا
19 مرداد 92 14:34
هميشه به گردش و تفريح سه ماهگي آرسام گلي هم مبارك قربونش برم خيلي ناز شده هزار ماشالله