آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

پسمل طلای مامان

1395/2/5 12:26
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم خووبی؟!همیشه خوب باش همیشه خوشبخت باش که

لیاقت بهترین هارو داری عشق من دوووووستت دارم تمام زندگیه من!

آرسامم الان نیستی گذاشتمت مهد و اومدم خونه

از بعد سیزده میبرمت مهد تا از تنهایی در بیای پسری چندبار اول خیلیدوست داشتی

اما از روز جهارم به بعد هر دفعه با گریه ازم جدا میشی و همین ناراحتم میکنه فقط اولش

اظطراب جدایی داری و بعدش کلی بهت خوش میگذره هر دفعه هم موقع رفتن میخوای

که ببرمت مهد خاله جونی ،الهی قربونت برم که انقده عشق خاله ای! واسه روز پدر با

همدیگه کلی باباجونو غافلگیر کردیم و خیلی خوش گذشت دوروز دیگه هم تولدته که برنامه هایی واسش داریم امیدوارم بهت خوش بگذره نفسم تا الان تقریبا دو زبانه

شدی البته نه خیلیییییییییی اما تا جایی که تونستم سعی کردم که کلمه ها رو یادت بدم

اون اول که سه ماهت بود فهمیدم به تلویزیون علاقه داری منم سی دیهای بی بی انیشتین زبان اصلیش

رو گرفتم بعد بی بی جنیوس و فلش کارتای کودک  نخبه و بعد پپا پیگ و چندتا بسته ی دیگه که هم زمان

که برات میزاشتمشون و میزارمخودم هم میشینم و هم زمان با تماشا کردنت باهات حرف میزنم و سوال

میکنم و با آهنگاش میرقصیم کلا از همون اول بجز موقعی که کار داشتم باهم به برنامه ها نگاه کردیم تا

نزارم که زیاد محو تلویزیون بشی و آسیب ببینی و از اونور خیلی چیزا یاد گرفتی من با تماشای

تلویزیون موافقم اما نه واسه اینکه از شر نی نی هامون خلاصمون کنه بلکه واسه

یادگیری البته من خیلی خوش شانس بودم که تو انقده به تماشای برنامه ها علاقه داری

عشقمپسمل طلای من خیلی قشنگ حرف میزنی اما چندتا کلمه رو اشتباه

میگی مثل

انگلیسیه خروس=خروستر

موشک=پوشک

دو تا= سه تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)