آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

دل مامان رو بردی هلوی مامان!

1391/9/5 17:26
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان، خیلی دوست دارم! هزاران تا

این چهار پنج روز حسابی مامان رو ترسوندی نانازم از سه شنبه که دل درد گرفتم و .......... و رفتم

دکتر و استراحت مطلق شدم خیلی نگرانت بودم اما امروز خیلی خوشحالم کردی وقتی توی سونو دیدم

تکون میخوری تمام دنیا مال من شد خیلی خیلی خدا رو شکر که سلامتی. از این به بعد مامان باید خیلی

مراقب باشم تا موقع بدنیا اومدنت نیمه استراحتم تو نگران نباش فقط محکم سر جات بمون و بزرگ شو

عزیز دلم!این چند روز خاله جونت حسابی توی زحمت افتاد امشب رفت خونه اما فردا بازم میاد که

مراقبمون باشه بابایی هم حسابی هواسش بهمون هست خلاصه همه دوستت دارن عشق مامان!

دووووووووووووست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)