آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

دیگه خیلی نزدیکیما!!!

1392/1/22 20:31
343 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر خوشگل و نازمniniweblog.com 

این روزای گرم شدن ابری و گرم مثل حال مامان که هر لحظه ممکنه تو بدنیا بیای هوا هم انگاری

 هر لحظه ممکنه بارون بباره !niniweblog.com 

آخه یه تلنگر حسابی بهمون زدی و گوشمون رو تکون دادی ماجرا اینه که بعد مهمونیه

خونه ی عمه جونت که با بابایی رفته بودیم شنبه اش رفتیم دکتر کاملا حالم خوب بود اما

صبح یکشنبه با یه حال عجیب بیدار شدم و کیسه آبم نشت میکرد رفتیم بیمارستانniniweblog.com 

و تا ظهر  اونجا بودیم و منتظر جواب دکتر که بهمون گفت:

 همه چی خوبه و باید استراحت کنم.خواب

بابایی و خاله جون و مامانی دوست داشتن تو اونروز بیای اما من دوست نداشتم و دلم

میخواست سر موقع بیای نه زودتر یجورایی هول شده بودم از اون روز مامان جونت در

حال استراحته و همیشه انگاری اون اتفاق داره تکرار میشه بهر حال همه ی این سختیا

تموم میشن و اومدن تو همه چیز رو جبران میکنه گلم .niniweblog.com

آرسام نازم این روزا تکونا و چرخیدناتniniweblog.com 

خیلی باحال تر شده بخصوص وقتی که صدات

میزنیم و با یه تکونی جواب میدی، عاشقتیییییییییییییم!niniweblog.com 

پسر عزییییییییزم ، نفسم، عشقم دوست دارییییییییم!

خدای خووووبم از اینهمه محبتت ممنووووووووووووونیم!

         niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)