آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

دیگه خودم رو نمیفهمم!

1392/1/12 19:56
312 بازدید
اشتراک گذاری

آرسام  arsam

 سلاااااااااااام پسمل گل و خوشگلمبغلماچ

همه چی آرومه....................!بجز دل مامان که اصلا دیگه حس خودم رو نمیفهمم ناراحتم و خوشحال

،آرومم و بیقرار،حالم خوبه و بد...........!دارم دیوونه میشم با اینکه میدونم خیلیا دوستم دارن اما ته دلم بد جوری غم نشسته

و مدام توی گوشم میخونه این منم که بقیه رو دوست دارم اونا دوستم ندارن و این منم که با همه کنار

میام و درکشون میکنم و کسی درکم نمیکنه این منم که باید هوای همه رو داشته باشم و کسی هوای منو

نداره..........!نگران niniweblog.com

دیگه به اومدنت نزدیکتر شدیم ودوست دارم چشمام رو ببندم و همه چی تموم بشه و تو توی بغلم باشی پسرم میدونم درکم میکنی و میدونی عاشقمقلبniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرمحمد
14 فروردین 92 12:35
سلام گلم،ما هم منتظر نی نی گلتون هستیم،چیزی دیگه نمونده مامانی،امیدوارم آرسام جون به موقع و به سلامت به دنیا بیاد. عزیزم یک سوال داشتم شما برای انتقال مطالب از نی پیج چطور آدرس را وارد کردید و بعد از دات کدامیک از blogfa،mihanblog،iranblogوblogsky را انتخاب کردید.
مریمی
21 فروردین 92 10:23
سلام زهره جون. به امید خدا این چند روز هم با سلامتی میگذره و گل پسرت رو تو آغوش میگیری. زیباترین لحظه زندگی در انتظارته پس افکار منفی رو از خودت دور کن و به عشقت فکر کن. شاد باشی