آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

عاشقتم

1392/4/7 12:49
418 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دل مامان الهی که مامان فدات بشم که انقده ماهی!niniweblog.com

 

پسمل خوشگلم امروز کلی گریه کردی ازصبح تا الان دل درد داشتی

 

و درد کشیدی بابابزرگ  اینا اومده بودن و تو همش درد داشتی و

 

نتونستن باهات بازی کنن هر چند عموجونت یکم تونست با کاراش

 

تو رو بخندونهniniweblog.com  الهی مامان قلبون اون خنده هات بشم!niniweblog.com

 

دیگه آخرای ماه دومیم و پسمل جیگر طلام داره میره تو ماه سوم!

 

ماهیکه قراره کلی کار انجام اولیش زدن واکسنه و دومیش ختنه!!!!!!!!

niniweblog.com

 

خدا جونم پسر عسلم زیاد درد نکشه خواهش میکنم کمکش کن !

 

عزیزم من و بابا عاشقتیم و انقده دوست داریم که دوست داریم محکم

 

بغلت کنیم و فشارت بدیم اما نمیییییییییییییشه که.niniweblog.com

 

پسر خوبم چند باری با هم رفتیم بیرون با اینکه خیلی کوچمولویی اما

 

مامان گذاشتمت توی کالسکه و بردمت پیاده روی کلی حال کردم

عییییییییسم که با جگر گوشم میرم بیرونniniweblog.com

 

آرسام جونم دوووووووووست داریم هزاران تا مممممممممممممممممه!niniweblog.com

 

 خدای عزییییییییییزم محبتت به ما خیلی خیلی زیاده و ما

 

ممنوووووووووووووونیم از لطفت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سجاد
5 تیر 92 1:41
خدا حفظش کنه

ممنووووووووووون
مامان ساتیار
5 تیر 92 8:04
هزار ماشاالله.. خدا حفظت کنه خاله جون


مرسی خاله جون بوووس
ارلا
5 تیر 92 23:47
سلاممممممممم

چه نی نی نازی داری ماشا الله چشم نخوره ایشالله



ممنونم لطف داری عزیزم
راحله
6 تیر 92 17:21
من واسه این پسملی جیییگر کامنت گذاشته بودم قربووووووووووون صدقه اش رفته بودم انگار ثبت نشده مامانی ببوسش از طرف من دلم براش یه ذره شده




[ماچ

مرسی خاله ی مهربون






الناز مامان آوا
6 تیر 92 21:48
خوش ميگذره آقا آرسام؟
هميشه به گردش عزيزم.
قدر مامان باباي مهربونت و بدون


آره خاله اگه دل دردم بزاره
مرسی



نادیا,مامان سینا وپرنیا
7 تیر 92 17:16
salaaaaam zohre joon

mano shenakhti?kheili khoshhal shodam didameton azizam

ham khodeto ham pesar nazeto

ham neveshtaha va axaye ghashangeto

mobarak bashe arsam kocholoton

pesare nazi dari khoda barat hefzesh kone

bebosesh az taraf man






سلام دختر خاله جون

ممنوونم عزیزم

خدا پرنیان و سینا جون براتون حفظشون کنه



شما هم وبلاگ داری؟چطور منو پیدا کردین؟





خیلی خوشحال شدم که پیامتون رو دیدم
هدیه
15 تیر 92 8:22
سلام
وای که چه نازه این پسر
خدا واستون حفظش کنه


مرسی عزییزم لطف داری