آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

عزیییییییزمی

1392/3/17 23:37
241 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامان،قلب مامان،نفس مامان !niniweblog.com

 

 واي که چقده زود گذشت  الان پسمل خوبم 22 روزشه و اين مدت مثل برق گذشت تو اين روزاي رفته کلي برامون مهمون اومد و

 

 کلي اتفاقا افتاد و تو هر روز بزرگتر شدي و ما اين رو شاهديم که با اومدن هر روز جديد چقده عوض ميشي  
 

 پسر خوشگلم چند روز پيش دايي جونت از تهران اومد تا ببيندت کلي دلش تنگ شده بود وقتي رسيد تو

خواب بودآخه

 پسر خوبم

 شب سر موقع ميخوابهniniweblog.com! صبحش که بيدار شدي دايي جونت 

 

کلي باهات بازي کرد و حرف زد، خداييش خيلي خيلي دوست

 

 داره، قربونش برم.niniweblog.com 

 

ديروز هم مامان جوني اومده بود  مدام قربون صدقت ميرفت و

 

 تو هم که مهربون، لبخند ميزدي براشلبخند آخه دو روزي ميشه که

 

 به نگاه وصداهاي ما که باهات بازي ميکنيم عکس العمل

 

 نشون ميديمژه الهي فدااات بشم وقتي زل ميزني  ميخوام

 

 درسته قورتت بدم جيييييييگرniniweblog.com

 

 موقعي که نازت ميدم و برام ميخندي،واااااي خد،ا ميميرم برات!

 

 آرسام جوني عااااشقتم پسرم.

 

راستي خيلي خيلي ممنوووووونم پسرم از اينکه پسر صبور و

 

 مهربوني هستي انقده خوب و آرومي که نگووووو,!

 

 آرسامم دوست داریییییییم!

 خدا جونم عااااااااشقتم!

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

یاشار
31 اردیبهشت 92 16:10
یاشار جان نه عزیزم وبلاگه هستش منتها قالبش فرق میکنه الان شما وبلاگ داری>؟؟؟؟؟؟؟؟؟






نازي مامان آوا
31 اردیبهشت 92 20:36
قربونت برم كه اينقده ناز خوابيدي آفرين به آرسامي كه پسر خوبيه و ماماني و رو اذيت نميكنه
یاشار
31 اردیبهشت 92 23:34
عزیزم من هر کاری میکنم وبلاگت باز نمیشه
من از قالب خود نی نی وبلاگ استفاده کردم
مامان بانو
1 خرداد 92 0:36
اي جااااااااااااان چه خواب نازي .... مبارك باشه زهره جون. اميدوارم خدا اين گل پسرو برات حفظ كنه از صميم قلبم بهت تبريك ميگم مامان جوني
ی
1 خرداد 92 15:36
آخه قالب وبلاگ که چندتا بیشتر نیست برا شما فرق میکنه کمکم کنید
یاشار
1 خرداد 92 16:21
اگه اشتباه نکنم این راهشه
برای قرار دادن امکانات جانبی در وبلاگ خود مانند کد موزیک ، کد تغیر شکل موس و ... می بایست مراحل زیر را انجام دهید :

ابتدا به منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ بروید . سپس بر روی گزینه تنظیمات وبلاگ کلیک کنید . در صفحه ای که مشاهده می کنید (شکل زیر) کد امکانات مورد نظر خود را در قسمت اسکریپت های اختصاصی کپی کنید و در آخر دکمه ذخیره تنظیمات را کلیک کنید .
راستی بازم وبلاگت واسه من باز نمیشه آدرسش رو برام بزار خانومی
یاشار
2 خرداد 92 15:34
یاشار جون www.yashar88عزیزم آدرس وبلاگ رو کامل ندادی آخه باز هم باز نمیشه
راستی تونستی کاری که میخواستی رو انجام بدی؟

راحله
2 خرداد 92 18:02
الهی من قربوووونش بشم که اینقدر جییییییییییگره
یاشار
2 خرداد 92 19:59
www.yashar88.ninipag.com

همه وبلاگها را ببینید صفحه اولم یاشار جون برا شما آدرستون نی نی وبلاگه برا من نی نی پیج
نه نمیشه اگه برام درست کنید ممنون میشم روشی که رفتید منم انجام دادم نشد کد قالبه همین زرافه را از رازک کپی کردم قسمت تنظیمات اون قسمت که نوشته درباره نی نی پیست کردم چون من همونجه کدهای ابزارهای دیگه رو پیست میکنم جواب میده ولی اینو جواب نداد ببخش عزیزم چون وبلاگ شما خوبه هر چی بخوای لینکهای دیگه در اختیارت میزاره ولی برا ما ساده


عزیزم سرچ کن ابزارهای زیباسازی وبلاگ و جایی رو پیدا کن که این امکانات رو مجانی میزاره و بعد از اونجا کپی و پیست کن توی تنظیمات وبلاگت چون نی نی پیج یکم محدود تر از نی نی وبلاگ هستش گلم من همین وبلاگ رو با همین مطالب توی نی نی پیج دارم http://gilevaresh.ninipage.com/ اینم آدرسش
میتونی ببینی که چقدر با اون یکی وبلاگم فرق میکنه
راستی من اگه بخوام وبلاگت رو تنظیم کنم باید رمزت رو داشته باشم که این درست نیست عزیز دلم وگرنه در خدمتم و خوشحال میشم کمکت کنم بووووس

مامان امیررضا
3 خرداد 92 8:47
سلام عزیزمممنونکه بهم سر زدی. الهی گل پسرت زیر سایتون باشه و همیشه لباش بخنده خدا حفظش کنه
مامان مهسا
3 خرداد 92 20:21
خیلی معصومانه و قشنگ خوابیدی فرشته کوچولو بوس بوس