آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

سکسکت گرفته؟؟؟؟؟؟؟

1391/12/5 17:03
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل خوب و مهربونم! مامانی یکم دلم گرفته هوا هم ابریه بیشتر غمگینم کرده .

میگم دیگه یه ماه مونده به عیدااااااااااا، توجه می نماییییییی؟! به اومدنت نزدیکتر شدیم

انگاری همین دیروز بود که جواب آزمایش مثبت شده بود الان 6 ماه و 21 روز شده که

توی دل مامانی هستی. چشم رو هم بزاریم سال بعد میشه! فکر دیدنت برلی اولین بار قند

تو دلم آب میکنه خدا کنه به موقع و تو اردیبهشت بدنیا بیای درست مثل خودم ! راستی ا

مروز برا اولین بار حس کردم که سکسکه ات گرفته خیلی خیلی باحال بود به خاله مهسا

هم گفتم و دست گذاشت رو شکمم وقتی حس کرد تکونای سکسکه ات رو کلی قربون

صدقه ات رفت، ای جااااااااااااانم وقتی میچرخی و لگد میزنی خیلی حس خوبیه

عاااااشقتم آرسام جونم! مممممممممم مه!

دوووووووووووووووووووووووووست داااااااااریم!

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکررررررررر!

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)