آرسامآرسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره

آرسام نهایت عشق Arsam Gamani cholabi

کلاس اولی خونه نشینم ، از دست کرونااا!

تولدت مبااااارک

1392/2/7 10:36
308 بازدید
اشتراک گذاری

 آرسام Arsam

سلام پسرم قند عسلم، عشقم!niniweblog.com

 واااای که مامان و بابا چقده عاشقتیم،میمیریم برات!niniweblog.com

 اونروز که ورزش هام رو انجام میدادم اصلا فکر نمیکردم که شنبه هفتم اردیبهشت

 زیباترین روز زندگیمون بشهniniweblog.com

 وقتی علامت دادی که میای مامان رفتم حموم و آماده رفتن شدم بابا و خاله جون

هم ناهارشون ر و خوردن و بعد راهیه بیمارستان ولیعصر شدیم وقتی ماما گفت:

 باید عمل بشم خیلی    ناراحت شدم و واسه

  اینکه تو آسیب نبینی راضی شدم تا تو رو با عمل بدنیا بیارن آخه جفت جلوتر از   

خودت بود پسرم.

 

 بالاخره رفتم اتاق عملniniweblog.com مامان تمام مراحل عمل رو میدیدم و چه کیفی داشت اون لحظه که

 صدای گریه نازت رو شنیدم وقتی صدات رو شنیدم دلم زیر و رو شد

و اونوقت که صورت پف  کردت  رو دیدم که دنیا مال من

  شد niniweblog.com

تموم لحظه هایی که بخیه میزدن رو شمردم تا تورو باز ببینم

 

  خوشحالیه همه بعد دیدنت چقدر شیرین بود دایی جون بااینکه صبح برگشته 

   بود تهران    اما راه افتاد و اومد تا تو رو ببینه

 معلومه خیلی دوست داره اصلا همه خیلی دوست دارن توی این ده روز

 مامان زیاد درد کشیدمniniweblog.com

  اما دیدن صورت مثل ماهت همه رو از یادم میبرد.niniweblog.com

 

 آرسام جونم الهی غم نبینی و همیشه سلامت باشی

 niniweblog.com

 

 دوووووووووووووووووووووووست دارییییییییم

 

 خدای خوبم ممنون از اینهمه محبتت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کیانمهر
7 خرداد 92 1:31
آخ جان. مبارکه.